Թվային պրոդուկտների նախատիպի մշակում Ձեր բիզնեսի համար. վորքշոփ Վերլուծաբանների ասոցիացիայի և ICDT.Global-ի կողմից
Օգոստոսի 8
Թվային պրոդուկտների նախատիպի մշակում Ձեր բիզնեսի համար. վորքշոփ Վերլուծաբանների ասոցիացիայի և ICDT.Global-ի կողմից
Ստացե՛ք բացառիկ հնարավորություն՝ սովորելու և տիրապետելու ժամանակակից մեթոդներին և գործիքներին թվային պրոդուկտի նախատիպեր ստեղծելու համար:
➡ Միջոցառման ծրագիրը ներառում է մի քանի հիմնական փուլեր.
✅ Case Study: Պրոդուկտի կոնցեպտուալ նախագծում
Արտադրանքի նախագծման իրական օրինակներ լավագույն փորձի կիրառմամբ: Այս փուլը կօգնի հասկանալ, թե ինչպես ճիշտ մոտենալ պրոդուկտի՝ զրոյից մշակմանը:
✅ CJM և Blueprint (As Is և To Be) ներկայացում տարբեր թիմերի համար
Վորքշոփի այս հատվածում դիտարկվելու է Customer Journey Mapping (CJM)-ի և Blueprint-ի կիրառման գործընթացը՝ ընթացիկ գործընթացների վերլուծության և ապագա փոփոխությունների պլանավորման համար: Դուք կսովորեք տեսնել օգտատիրոջ՝ պրոդուկտի հետ փոխներգործության ողջ պատկերը և պլանավորել դրա բարելավման տարբերակները:
✅ ChatGPT-ն բիզնեսում. իրական քեյսեր և օգուտներ ընկերության համար
ChatGPT-ի՝ բիզնեսում կիրառման իրական օրինակներ և առավելություններ: Այս փուլը կօգնի հասկանալ, թե ChatGPT-ի ներդրումը ինչպես կարող է բարելավել բիզնես գործընթացները, բարձրացնել արդյունավետությունը և գործընկերների հետ փոխներգործությունը:
📌 Միջոցառման վայրը՝ Բաղրամյան 6
🗓 Ամսաթիվը՝ Օգոստոսի 8, 19:00
🔊 Լեզուն՝ ռուսերեն
🔎 Ու՞մ համար է՝ միջոցառումը հատկապես օգտակար է C-level և միջին օղակի ղեկավարների, ինչպես նաև բիզնեսի սեփականատերերի համար:
Մասնակցությունն ԱՆՎՃԱՐ է:
Գրանցվե՛ք հետևյալ հղումով՝ https://docs.google.com/forms/d/1RrFklf3ySDGXcTWMAP-C10aam15J6S90OI-XsR2bNMs/viewform?edit_requested=true
Ստացե՛ք բացառիկ հնարավորություն՝ սովորելու և տիրապետելու ժամանակակից մեթոդներին և գործիքներին թվային պրոդուկտի նախատիպեր ստեղծելու համար:
➡ Միջոցառման ծրագիրը ներառում է մի քանի հիմնական փուլեր.
✅ Case Study: Պրոդուկտի կոնցեպտուալ նախագծում
Արտադրանքի նախագծման իրական օրինակներ լավագույն փորձի կիրառմամբ: Այս փուլը կօգնի հասկանալ, թե ինչպես ճիշտ մոտենալ պրոդուկտի՝ զրոյից մշակմանը:
✅ CJM և Blueprint (As Is և To Be) ներկայացում տարբեր թիմերի համար
Վորքշոփի այս հատվածում դիտարկվելու է Customer Journey Mapping (CJM)-ի և Blueprint-ի կիրառման գործընթացը՝ ընթացիկ գործընթացների վերլուծության և ապագա փոփոխությունների պլանավորման համար: Դուք կսովորեք տեսնել օգտատիրոջ՝ պրոդուկտի հետ փոխներգործության ողջ պատկերը և պլանավորել դրա բարելավման տարբերակները:
✅ ChatGPT-ն բիզնեսում. իրական քեյսեր և օգուտներ ընկերության համար
ChatGPT-ի՝ բիզնեսում կիրառման իրական օրինակներ և առավելություններ: Այս փուլը կօգնի հասկանալ, թե ChatGPT-ի ներդրումը ինչպես կարող է բարելավել բիզնես գործընթացները, բարձրացնել արդյունավետությունը և գործընկերների հետ փոխներգործությունը:
📌 Միջոցառման վայրը՝ Բաղրամյան 6
🗓 Ամսաթիվը՝ Օգոստոսի 8, 19:00
🔊 Լեզուն՝ ռուսերեն
🔎 Ու՞մ համար է՝ միջոցառումը հատկապես օգտակար է C-level և միջին օղակի ղեկավարների, ինչպես նաև բիզնեսի սեփականատերերի համար:
Մասնակցությունն ԱՆՎՃԱՐ է:
Գրանցվե՛ք հետևյալ հղումով՝ https://docs.google.com/forms/d/1RrFklf3ySDGXcTWMAP-C10aam15J6S90OI-XsR2bNMs/viewform?edit_requested=true